Biodata Intan Najuwa dan Ain Edruce MBuzz

Biografi Profil Biodata Intan NajuwaIntan Najuwa yang lahir 18 Agustus 1997 dan bernama lengkap Intan Najuwa Binti Abdul Wahid asal Johor Bahru, Johor, Malaysia adalah artis pendatang baru Malaysia. Anak ke-2 dari 3 adik beradik tinggal di Kuala Lumpur dan beragama islam etnis Melayu berakting dalam Drama dan Filem: Hantu Punya Bos!, Khabar Dari Casablanca, Kekasih Paksa Rela.

Aktris yang dahulunya merupakan seorang blogger sebelum menjadi artis ini memiliki warna Kegemaran Pink dan aktif dalam dunia keartisan sejak 2015 hingga kini. Mempunyai wajah yang cute dan comel ala Wawa Zainal ini Akun instagramnya @intannajuwa dan bakat perannnya diarahkan oleh David Teo dan menjadi antara bakat baru di bawah MIG Metrowealth. - Biodata Adriana Adnan Pengacara jadi Pelakon

Biografi Profil Biodata Ain Edruce atau Nurain Edruce yang lahir 4 Agustus 1991 asal Terengganu adalah Pembawa acara, Model dan Komposer serta host cantik dan tinggi semampai pembawa acara MBuzz. Walaupun masih baru dalam dunianya, Anak keempat daripada lima adik-beradik ini turut melebarkan sayapnya dalam bidang peragaan sebagai model sambilan dan peran. Kabar gembiraanya wanita beragama Islam dari etnis Melayu dan warga negara Malaysia ini masih lajang.

Seorang yang ceria ini hadir dalam acara TV : Tumit Tinggi, MBuzz, Mad Markets, Girls Only Show, Dari Bilik Sebelah (Anugerah Melodi 2016) dan Karpet Merah Anugerah Skrin (ASK) 2016. Akun Facebooknya nurulain.edruce, twitternya ainedruce dan instagramnya ainedruce. Merupakan graduan Ijazah Sarjana Muda Komposisi Muzik di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Shah Alam, Selangor. Dia pandai bermain gitar dan mengubah lagu dan pernah menghasilkan lagu raya bertajuk Inspirasi Syawal dan disiarkan di saluran Hypp TV. Pernah bekerjasama dengan pereka fesyen tanah air seperti Hatta Dolmat dan Ana Ali. Mengamalkan gaya hidup sehat dengan minum teh hijau untuk kekal cantik dan langsing.